Vše o nákupu

 
 
Jak objednat
  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zvolte velikost, kterou potřebujete a ihned vidíte, v jakých barvách je tato velikost dostupná. 
  • Vyberte barvu a vložte do košíku. Můžete zvolit i opačný postup - nejdřív barvu a pak velikost.
  • V nabídce výběru variant se zobrazují pouze ty velikosti a barvy, které jsou momentálně skladem!!!

Jak zaplatit

  • Hotově – osobní odběr v prodejně Tábor

  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 25 Kč  (SR - 30 Kč)

  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.

  • ON-LINE - platební kartou - prostřednictvím GoPay - Návod jak zaplatit


 Měna   

  • ​V České republice - volitelná  nebo EUR
  • Ve Slovenské republice -  EUR 

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!

Cena za nákup ze Slovenska se přepočítává na EUR automaticky při dokončování objednávky po zadání dodací adresy.


Způsob a cena doručení

  • Česká pošta - Balík Do ruky - 105 Kč
  • Česká pošta - Balík Na poštu - 96 Kč
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny - 49 Kč
  • Zásilkovna - 55 Kč
  • GLS - 67 Kč
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - zdarma
  • Osobní odběr - prodejna Plzeň - zdarma
  • GLS - Slovensko - 190 Kč

        Při objednávce nad 2 000 Kč doprava a poštovné v ČR zdarma!

        Při objednávce nad 200 EUR doprava a poštovné v SR zdarma!


Bankovní spojení

Česká republika:     

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč​
  • ČSOB: č. účtu  272287703/0300                    měna: EUR
  • KB: č. účtu           411301/0100                       měna: Kč

Slovenská republika:    

  • ČSOB  č. účtu  4011576476/7500                  měna: EUR

VARIABILNÍ SYMBOL = číslo objednávky

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!


Registrace

  • je zdarma
  • není povinná, ale je výhodná – některé slevové akce jsou určeny pouze pro registrované zákazníky

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@dita.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 251,
    a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


Akce a slevy

  • Žádná ze slevových akcí se NIKDY nevztahuje na nákup DÁRKOVÝCH POUKAZŮ.
  • Na dárkové poukazy nevracíme hotovost a je nutné ho vybrat v plné výši.
  • Není-li definováno jinak, týkají se všechny akce pouze konečných zákazníků.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako fyzická osoba využít práva na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu.

  • K dispozici máte FORMULÁŘ, který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. Bez tohoto formuláře nemůže být vrácení zboží vyřízeno.

  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 

  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách. 

Při vrácení zboží na prodejnách - doklad o odevzdání zboží - - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNÁCH

Při vrácení zboží na prodejně Plzeň si prodávající vyhrazuje právo vrátit peníze do 30 dnů.


Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ


Odpovědnost za vady (dříve záruka), reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou,
    ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.

  • V takovém případě máte právo, ve lhůtě do 6 měsíců ode dne převzetí, na jeho opravu, výměnu nebo vrácení peněz.
    Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.

  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než 6 měsíců od prodeje? I potom máte právo uplatnit svůj nárok,
    nejpozději však do 24 měsíců od prodeje zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

  • K reklamaci přijímáme pouze čistě vyprané věci!
  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář a doklad o zakoupení.

  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.        

  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace.  Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.  


EET

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou
    tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

  • vystavenou účtenku zasíláme elektronickou cestou


Spory
Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.    

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení